Federació Catalana de Pessebristes
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

on comprar figures per diorames

4 participantes

Ir abajo

on comprar figures per diorames Empty on comprar figures per diorames

Missatge  keito Dg Set 06, 2009 6:42 pm

Hola a tothom, es la primera vegada que escric en aquest en aquest forum i no se ben bé com va.
El cas és que l'Agrupació pessebriste Riudebitlles (de la que en sóc membre) em decidit començar a comprar figures noves per els nostres diorames, ja que les que tenim són molt variades, trencades i de plàstic.
Ens agradaria marcar una linea de figures definida en un o dos estils, les que més ens agraden i ja en tenim, són les Castells o d'aquest estil. Però estem oberts a tot ( una mica desorientats vaja).
Algú ens podria donar adreces o pagines web on trobar figures?
Gràcies.

keito

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 20/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

on comprar figures per diorames Empty FIGURES DIORAMES

Missatge  JESUS BONÉ PASTOR Dj Set 10, 2009 3:43 pm

Bon dia :

per contactar amb diferents artesans, pots trobar informació a la web de la Federació Catalana de Pessebristes : www.pessebrescat.org, concretament dins de l'apartat ENLLAÇOS.

També trobaras informació al web del Bou i la Mula : www.elbouilamula.net .

Salutacions.

Jesús

JESUS BONÉ PASTOR

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 30/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

on comprar figures per diorames Empty Re: on comprar figures per diorames

Missatge  Salva Dt Nov 24, 2009 1:30 pm

Hola company.

Ja hi veig qu'aquest post esta obert des-de fa molt temps, ara bé, aixó no vol dir que jo arribi tard ¿oi?

Be, la meva opció, referent i per mi, un dels millors artesans catalans qu'en tenim es en Daniel Alcántara. Viu a Piera, i te el taller a la seva cassa.

Les figures, sembla que respirin. Jo et recomano qu'el visitis i et puc garantir que no miraras un altre tipus de figures.

La seva web es (encara que no es genys espectacular, el millor es que contactis amb ell y quedeu en el taller perque en foto, no es pot apreciar la veracitat dels detalls, jo hi vaig, una altre vegada, a principis de mes a recollir la resta de figures qu'em falten) http://www.daniel-alcantara.com/

Sort, salut i exits. Very Happy
Salva
Salva

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 10/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

on comprar figures per diorames Empty Re: on comprar figures per diorames

Missatge  cartago Ds Mar 27, 2010 8:19 pm

Hola Keito, com diu el Salva ja he arrivat una mica tard.
Peró crec quie si no per tú, per altres que comencin, es important que avans de comprar-se les primeres figures de pessebre veigin una mica tot el que hi ha al mercat. A Catalunya tenim molt bons escultors i imaginers de figures de pessebre, es per aixó que os recomano que a la pàgina web de la Federació Catalana de Pessebristes i mire-ho tots els artesans que hi ha (crec que hi son tots).

cartago

Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 10/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

on comprar figures per diorames Empty Re: on comprar figures per diorames

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum